20 Aralık 2010 Pazartesi

Filmlerde Kalanlar...

ben aşka aşığım mecnun aramam
ben gönlüme yar ararım
yar; hem sondur hem başlangıç
ben sonun başlangıcına bir anahtar ararım
...
kim ki bana bakar beni görür
ben ona bakarım
görmeyen göze baksan ne fayda
beraber görünen geleceğe bakarım


kimseyi aramıyorum, istemiyorumda
ben sadece aşık olmak istiyorum
ama aşık olunacak bir erkek olduğuna ya da bana denk geleceğine
inancım çok çok az, yok gibi bir şey
dolayısıyla bir beklentim yok
aksine bana ekstra bir dertmiş gibi geliyor
başımdakiler bana yetiyorda artıyor bile...
ben masallarla büyüdüm
günümüzün pazarlıklı ilişkilerine inatla o saf aşklara inandım
(zaten zamanlamam yanlış ben 80'lerde yaşamalıymışım)
dolayısıyla etrafımdaki ilişkiler sadece beni şok ediyor
alışmam gerekli belki bu sıklıkla ama ben inatla alışmak istemiyorum
çünkü alışırsam normalleşirler
oysa normal değil bunlar, bu yaşananlar...
insanlar için ne kadarda basitleşti ilişkiler
tek gecelik, sadece gecelik, üç kişilik vb garip ilişkiler türedi etrafta
ki birde normalmiş gibi anlatmaları, milletinde göz yumması yok mu!
ben artık kendimi anormal ilan ediyorum bunların içinde
evet onlar normalse ben anormalim ki öylede tepki görüyorum bu konuda
hiçbir şikayetim yok ben iyim böle
insanlar zaman öldürmek ya da sırf yalnız kalmamak adına bir şeyler yaşıyor
sırf böyle bir neden yüzünden insan biriyle birlikte olabilir mi?
ben normalde bile sevemediğim birinin yanından kaçmak için bahaneler ararken
aman yalnız kalmayayım diye biriyle olamam ya
olanları da anlamıyorum
acıyorum bazılarına ne kadar kendine güvensiz ve birilerine muhtaçlar
onlara bakınca kendimin aslında ne kadar da cesur olduğunu görüyorum
kararsızlıklarla boğuşsamda arada şükürler olsun ki güçlü bir karakterim var
kimseye bağımlı olamam ben
severim insanları hemde hakettiklerinden fazla ve karşılıksız yapım böyle malesef
sevgi hele de iki insan arasındaysa o apayrı bir şey
bence çok özel... 
iki kişiye ait bir dünya ve birlikte bu dünyaya meydan okuma
dolayısıyla bu ancak ve ancak bir kişiyle olabilir
bu kişiyi bulmak adına deneme yanılma yöntemini uygulamak saçmalık
ay bu olmadı ötekini deneyeyim nedir ya
aklım hakkaten almıyor böyle ayağa düşmüş hareketleri
ve ben bu kadar gözümde büyütmüşken sevda olayını
birilerinin gözümün önünde yaşadıkları ya da duyduklarım bendeki tabuları yerle bir ediyor
anlamıyorum ki ben mi eski kafalıyım
ne kadar basitleşmiş herşey, ucuzlaşmış
paha biçilir ve harcanabilir olmuş sevdalar
ve sadece filmlerde kalmış aşklar
dolayısıyla ben film izlemeye devam edeyim
yaşanacak bir şey kalmamış nasılsa...


0 yorum:

Yorum Gönder