21 Aralık 2010 Salı

O'nun Dilinden Aşk

Onun aşık olduğu yaştaymışım
26...
dinlemesi ne kadar güzeldir birinden hikayesini
ve insan ne gariptir her anlatışında yeniden yaşar o sevinci de, üzüntüyü de
aşık olmayan biri tam olgunlaşmamıştır diyor
öyle bir acı çekilmeden insan tam olgunluğa erişemezmiş
ama öyle bir anlatıyor ki
sesinden o anda mutlu olduğunu yeniden heyecanlandığını hissediyorum
elimde olmadan soruyorum peki neden ayrıldınız
farklı hayatlarımız var diyor
aslına bakarsanız tam istediği özellikleri barındıran biriymiş
insanları özelliklerine göre sınırlandırmamak gerek diyor
istenilen şeyler her zaman mutlu etmiyormuş insanı
hayırlısını dilemeli diyor
ve kesinlikle biri için değişmeye kalkmamalı diyor
özellikle de kadın bir erkek için vazgeçtiklerinden hep pişmanlık duyar
bu da aralarında sorunlar yaratır zamanla diyor
pişman mı acaba diye geçiyor içimden
ama hiç pişman değilim diyor
karşılaşmalarını, yaşadıkları tesadüfleri yaşanması gerekenler olarak görüyor hep
iyi ki ona aşık olmuşum, iyi ki onla yaşamışım diyor aşkı
bazı şeyler yaşanmalıymış hayatta
zaten olacak birşeyin önüne geçmek ne mümkün
aşık olmadan önce ya da aşıkken hep karşındakini düşünüyorsun diyor
ama sonrasında bencilleşiyorsun
kendine yöneliyorsun o acıdan korktuğundan diyor
temkinli atıyorsun adımlarını tekrar birşeyler yaşamak daha da zorlaşıyor diyor
beni küçük görüyor daha olgunlaşamamışım ya :)
kendimi yaşlanmış hissettiğimi, benden geçtiğini düşündüğümü söylüyorum
gülüyor ben de senin gibiydim diyor, tam da 26 yaşında aşık oldum
yaşayacaksın diyor, yaşanmalı mutlaka
ama hayırlısını dile, istediklerin seni yanlış insanlara yöneltmesin
gerçi hep senden çok farklı insanlara aşık olursun diyor
hiç aklında olmayan birine nasıl aşık olduğunu O'da çok düşünmüş
o gün diğer çıkışı kullansa dile gelmeyecek, onun aklına düşmeyecek
dolayısıyla hiç yaşanmayacakmış
insan çektiği acıdan bu kadar güzel bahsedebilir mi?
acı da insanı mutlu edebilir mi bazen diye geçiyor içimden
O ise beni merak ediyor yok mu kimse diyor?
etrafına bakmıyorsun diyor
hiç bakmadım ki ben bir hızla gideceğim yere gider dönerim :)
zaten iş yoğun diyorum ona vaktimde yok
O da biliyor zamanı var bazı şeylerin hayatta
ama sen istesen de istemesen de aşık olacaksın diyor
o acıyla karışık mutluluğu yaşayacaksın
acı sözcüğü daha bir anlamlı çıkıyor sanki ağzından
anlıyorum hakkaten yanmadan olmuyor...


Aşka yanmalı can dediğin,
Ya canan olmalı ya da canını almalı
Yar diyemezsin ki herkese,
İçindeki yaran olmalı
Herkesin de bir yüreği vardır amma,
Yürek dediğinde bir Aşka yanmalı
Mevlana


0 yorum:

Yorum Gönder