28 Aralık 2010 Salı

Büyümüş Bakışlarımız

kimi insanlar büyüdükçe yüzü değişir
kimi insanların vücut yapısı
saçı, başı, kilosu ve benzeri..
ama hepsinin bakışları değişir, değişirmiş...
geçen arkadaşla eski fotoğraflarıma bakarken
dalga geçiyorum kendimle nasıl komik hallerim
kılık kıyafet, saçlar değişmiş 
ama ben aynı ben hiç bir değişiklik yok diyorum
bakışların değişmiş diyor
o çocuksu bakışlar gitmiş 
şimdi daha bir büyümüş, kendinden emin bakıyorsun
ilk defa farkediyorum bunu
bakışlar hakkaten insanı ele veriyor her anlamda...
bakışların; sevinci, mutluluğu, hüznü, acıyı, kızgınlığı ve gizlenenleri yansıttığını
genel anlamda duyguları yansıtığını sanırdım
olgunluğu yansıttığını ise yeni yeni farkediyorum açıkcası
genelde insanların bakışları, gözleri dikkat çeker ilk olarak
bu bence insanları sözlerinden ziyade bakışlarının ele vermesidir
dil yalan söyler, el yanlış yapar ama gözlerde  yalan, yanlış yoktur
ondandır bir kişinin söylediğinden emin olmak adına bir süre gözlerine bakarsınız
istemsiz bir tepkidir çoğu zaman
ama yanıltmaz bakışlar sizi....
bunun yanında yaşı da ele vermesini farketmiş oldum
hele de benim gibi fiziki tiplerinden insanların yaşını çıkaramayan biri için
hakkaten bakışlar ele veriyormuş yaşı
büyüdüğümüzü gösteriyormuş bize farkettirmeden...

0 yorum:

Yorum Gönder