7 Aralık 2010 Salı

Gereksiz İşler Müdürü

evet kendimi gereksiz işler müdürü ilan ediyorum :)
ne bu ya kendimi geliştireyim diyorum, hevesle adım atıyorum ki
bir de bakmışım olaydan çok uzaklarda gereksiz işler yapıyorum
yok yok bu benim kaderim zaten
hangi iş için daha iyisi olabilir dediysem,
yok bu düzen böyle gitmez dediysem
üstüme kalmıştır zaten
alnımda bu sorumluluk almaktan, iş yapmaktan (gereksizde dahil),
yük taşımaktan zevk alır falan yazıyor heralde
sen yaparsın, edersin, bilirsinler güvenmekten kaynaklı değil sadece
kendisi sorumluluk almaktan kaçanların
bu yapar zaten deyip kenara çekilmelerinden kaynaklı tamamen
bende ne kadar geç, güç olsada hiçbir işi yarım bırakmadığım
ve yapabildiğimin en iyisi (hatta yapabileceğimdende iyisi) olsun diye uğraşıp, dert edindiğimden
hiç geri adım atmıyorum tabiki hep öne hep ileri
sonra bir bakıyorum yanımda kimse yok ortada ben
verin verin tabi sol omzumda biraz daha boşluk kaldı :)
yok yok ben iflah olmam
sırf bu işler yüzünden erken yaşlanacağım ya
şurada kaç sene oldu iş hayatımda
ama milletin 10 yılda yaşayamayacağı tecrübeyi edindim
ve tabi tecrübe lafının ruhen yaşlanma ve akıl sağlığından biraz vazgeçme olduğunu da öğrenmiş oldum :)
***
biraz alakasız ama bu yazıyı
turkcellin yeni reklam müziğiyle (daha fazla hayat) bitirmek istiyorum
çok hoş olmuş sözler
belkide tam şu anda içimden geçenleri söylediği için
ve bana gelsin :))


bize daha farklı daha yeni
daha dolu ve daha iyi
hepimizin hakettiği
bir hayat lazım!!!

0 yorum:

Yorum Gönder