13 Aralık 2010 Pazartesi

Hani Işınlanacaktık ?

2008 ve öncesi hayatımın en yoğun en hareketli seneleriymiş 
fotoğraflara bakıyorumda ne kadar renkli ve güzelmiş
resmen gezmişim, tozmuşum, eğlenmişim
tabi o kadar sosyal hayattan sonra gel burada 2 sene asosyale bağlan
ben bunalıma girmiyimde kimler girsin :)
özledim özledim özledim işte !!!
şu an geçmişe ışınlanmak istiyorum o kadar yani
ışınlanma olayını da hala geliştiremediler ya ne diyeyim
sanırım ilkokuldayken 2010 uzay çağıydı :)
ve ben hayatım boyunca ışınlanma olayını bir gün çözmelerini bekledim
hatta bir dönem astral seyahate merak sarmıştım ama
ruhani yönüm o kadar gelişmiş değil malesef :))
bir de yaşadığımız uzay çağına bak hayallerimin çok çok gerisinde 
hızlı trene bile yeni yeni geçiyoruz ancak ankara eskişehir arası çalışan 
bir trenimiz var diye bir de övünüyoruz ya
tabi biz hızlı tren ağı genişlesin, her yere uçak pisti yapılsın diye safsaf beklerken
bazıları uzay çağını yaşıyor ya da onun için ön hazırlık yapıyor diyelim
teker teker gezegenlerinde arsaları satılıyor 
sanırım torunlarımız o günleri görürde onlarda yatacak yer bulabilirler mi şüpheliyim
ilkokulda hayal ettiğim geleceğin g'sinde bile değiliz :)
hakkaten çocukların hayalgücü ne kadar geniş
ki zamane çocuklarına hiç değinmemek lazım
artık küçücük çocuklardan adamlık laflar duyuyoruz
ki zamane adamlarından duyamazsınız ;)
neyse gelecek bize sadece cep telefonu, laptop, lcd ve wireless olarak geldi
bizim bundan sonra görüp görebileceğimizde gene iletişim ve medya alanında olacağını düşünüyorum
tabi ev sinema sistemleri muhteşem, led ekranlar harika ki artık ipadlerde piyasada
ve büyük ihtimalle ince hafif cep tipi harddiski yüksek, hızlı ve tek bir alet ile iletişim ve medya adına herseyi yapabileceğimiz günlerde yakındır
ama ışınlanmaya ömrümün vefa edeceğini sanmam :))
ömrüm boyunca bir kere olsun ışınlanmak isterdim ama sırf bunun için
bazıları gibi kendimi dondurup bilmem kaç yıl sonra uyanmak hiç istemem
ne Demolition Man gibi insanların değer yargılarını kaybettiği, emir komanda sisteminde bir hayat isterim
ne de Vanilla Sky gibi resimlerden hayali bir dünyada psikoya bağlamış olarak dolanmak
bize harika bir şey lütfedilmiş düşünme, hayal etme yeteneğine sahip varlıklarız
tabi bunu abuk sabuk işlere heba etmezsek
ortaya hayalle gerçeğin birleştiği muhteşem şeyler çıkacağına inanıyorum
tabi bir o kadarda korkutucu bu insan beyni kötüye de çalışıyor ne de olsa...
neyse bir fotoğraftan nerelere geldik
ama ya bari insanın anılarını hatırlama gücüyle, o anı tekrar yaşamasını sağlasalar 
çok şey mi istiyorum acaba :)
böyle bir fotoğrafa baksanız ve birden o olayın içinde bulsanız kendinizi
ne kadar güzel olurdu...
tabi arada saplantılı tiplere dönmemiz muhtemel ama olsun, güzel olurdu
yanınızda olamayan biriyle tekrar yanyana bir şeyler paylaşmak 
ve eminim bunun için gözünü kırpmadan servetini ortaya koyacak birileri vardır
ben en iyisi bir geliştirme projesine ön ayak olayım 
daha bende tembellikten kalma yaratıcı çok fikir var nasılsa
ee ne de olsa herşey pratik olmalı :))
son olarak herkesin düşünce gücüyle hayal ettiği yerde olabileceği zamanları görmek dileğiyle...


Hayalperest Küçük Kız ;)

0 yorum:

Yorum Gönder