5 Aralık 2010 Pazar

Durum Tespiti

kafamda binlerce soru, aklımsa bir şeyde saplantılı gibi
dönüp dönüp aynı noktaya geliyorum
anlayamıyorum ki nasıl bir şey bu?
sanki formülünü bildiğim bir matematik sorusunu çözerken
yaptığım işlem hatasını bir türlü bulamıyorum gibi
ya da yapmam gereken çok önemli bir şeyi unutmuşum
ve sadece çok önemli bir şey yapmam gerektiğini hatırlıyorum gibi
gibi...
bir yerde atladığım bir şey var gibi
ama öyle bir şey ki ne anlayabiliyorum
ne de anlatabiliyorum
buna rağmen kendimce mutlu, umutlu olduğum bir durum
saçma olduğunu bile bile vazgeçemediğim bir durum
her defasında bitti, yapmam, etmem dediğim
ama kendime yenildiğim bir durum
ah bu durum...
benim bilgisayar başına oturmama sebep olan
kendimi engelleyemediğim bir durum
sonra gülümsememe sebep olan bir durum
aynı zamanda gereksiz zaman kaybına neden olan
ama bile bile aynı hatayı yaptığım bir durum
oyalanmak için bir bahaneymiş gibi
diğer bir yandanda eksikliğini duyumsadığım bir durum
bu öyle bir durum ki beni bana kırdıran, gücendiren, darıltan
aynı zamanda beni garip bir şekilde mutlu eden, hayallere inandıran bir durum...


0 yorum:

Yorum Gönder