21 Aralık 2010 Salı

Ruh İkizim

ruh ikizim olan bir kız arkadaşım var
farklı yerlerdeyken bile aynı şeyleri yaşadığım, aynı şeyleri düşünüp, aynı kararları aldığım
böyle birinin olması bir hayli garip olmasına karşın, bir o kadar da güzel
insan yalnız olmadığını hissediyor
telefonda biri size sizi anlatıyor sanki
ve sonra kendi kendinizi motive ediyorsunuz, avuturken birini
bunların ardından başka biri yanı başınızda sorguluyor sizi
farkında olmadığınız gülümseme halini açıklıyamıyorsunuz
farkında mısınız ki?
olay farklı bir boyut kazanıyor tabi
insan durup dururken neden sürekli gülümseme haline geçer ki
ama farklı bir nedeni yok işte...
ben ruh ikizimi hem cinsimden bulmuşum
biliyorum ruh ikizi teriminin mantığına aykırı bu
erkek olması gerekirdi
ama öyle biri var mı? varsa nerdedir? ne yapar?
ne garip artık bunları bile merak etmiyorum
zamanında çok kafa yorduğum bu sorular artık çok uzaklarda
hep inandığım o masallarda...
günümüzde anlamını yitirmiş bir kelimeye anlam yükleme çabası benimki
dolayısıyla inadımı bırakıyorum günden güne
beklemiyorum artık...
varsa eğer gerçekten beklenmesi gereken biri
günü geldiğinde yaşanacaklara açığım beklentisizce ve hayırlısıyla elbet
ama şuan yapmak istediklerimi yapacağım bir zaman dilimindeyim
kafamdaki, istediğim herşeyi yapacağım hiçbir şeyi ertelemeden
geçen yıllarda bu şekilde geçti bakınca
ee insanoğlu istekleri hiç biter mi?
ama asıl demek istediğim bu konuya karşı içimin soğuması
hala romantik filmler izliyor, romanlar okuyorum,
hala acıtıyor yüreğimi hikayeler
ama ben yokum içinde, hiç olmadığım gibi...
benim masalımdaki konular dışında kalan bir konu oldu sonunda
günü gelene kadarda başkalarına adıyorum bu konuyu
benden başka herkesin olsun...

0 yorum:

Yorum Gönder