30 Ekim 2010 Cumartesi

Hayat Benim Elimde!?

hayat benim elimde...
elimde mi acaba?
kafam bozukken arkamı dönüp gidemiyorken
herkes ne hali varsa görsün diyemiyorken
para da neymiş deyip ıssız bir adaya kendimi atamıyorken
ve tropik meyvelerle yaşam mücadelesi veremiyorken :)
zor...
evet hayatta vazgeçemediklerim var
koyup gidemediklerim, arkamı dönemediklerim var
buna rağmen, 
yani hayatın belli çizgileri içerisinde hayatımı kontrol edebiliyorum
bunun için önce kendimi bilmem lazım, kendimi anlamam
darmadağan olan beni toparlamam lazım
işin büyük kısmı bu!
kendimi anladığım anda takmayacağım peşime dertleri,
uzaklara iteceğim beni üzenleri,
ve geride bırakacağım bütün sorunları 
işte o zaman apaydınlık olacak yolum ;)
ondan sonra Zeynep Dizdar söylesin biz eşlik edelim
durmam artık ben yerimde :))


Zeynep Dizdar - Hayat Benim Elimde 2010
Yükleyen izzmirli. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

0 yorum:

Yorum Gönder