2 Kasım 2010 Salı

Dert ~ Sıkıntı --> Şükür ~ Güç

geldi mi hep üst üste mi gelir?
herkes beni dert edinmiş anlamadım ya...
size ne benden!
size ne benim başıma geleceklerden!!
size ne benim işimdem!!!
sanki kafamda dolanan milyonlarca düşünce yetmezmiş gibi
bir de millete açıklama yapmak zorunda kalmam sinirimi bozuyor
ben anneme babama açıklama yapmazken
bu iş hayatına başladım başlayalı kendini otorite ilan etmiş insanlara çatıyorum (Allahtan sürekli değil)
otorite olan sesini çıkarmazken
yanında dolanan gereksiz insanlar size ne demek düşüyor?
kendinizi tatmin etmek adına beni kullanabileceğinizi sanmayın
daha önce olmadı şimdide olmayacak!
beni herkes biliyor, tanımayanda tanır zamanla
ben işimi yaptıktan sonra
üzerine kendimi geliştirmek için yaptığım şeyler size neden batıyor anlamadım!
neyse bozmak istemiyorum moralimi ki zati düzeltemedim daha
zombi gibi dolanıyorum ortada nedensiz...
ama ya bir de bunların üstüne olmayacak iş olur ya hep
yine muhattap kalırsın ya bu kişilerle
hemde senin işin yüzünden
işte buna sinir oluyorum :(
Allah'ım beni sınıyorsun sanırım
diyecek bir şeyim yok
ya sabır!!!

***
yukarıdaki karalamam için resim ararken aşağıdaki videoyu buldum
utandım kendimden...
evet biliyorum benim ki dert değil can sıkıntısı kimilerinin yanında
şükürler olsun halimize
herşey elimde
her istediğimi yapabilirim
şu yaşıma kadar ailemin desteğiyle ve bütün olanaklar önüme sunularak geldim
ve yine şükürler olsun ki artık hayatımı kazanabiliyorum
kimseye bir muhtaçlığım ya da göz yummam yok
aslında dünya üzerindeki şanslı insanlardan biriyim
ama işte şu duygular yok mu?
adamı bir o tarafa bir bu tarafa savuruyor
işte size karmakarışık bir ben yine iki arada bir derede
ama herşeye rağmen güçlü olduğunun farkında,
şanslı olduğunun bilincinde...

Not:
Bu videoda benden canı sıkılanlara gelsin
hayatta hiçbir şey üzülmeye değmiyor
Allah gerçek bir acı yaşatmasın
onun dışından herşey gelip geçici...


Canı Sıkkın olanlar Kesinlikle İzlesin | Facebook Video

0 yorum:

Yorum Gönder