7 Ekim 2010 Perşembe

Dost!

hayatımın sonuna kadar yanımda olacak insanlar var hayatımda
sesime ses, derdime dert ortağı, gönlüme yoldaşlar her zaman
hani hep konuşmadan anlaşılmak ister ya insan
işte öyle dostlarım var şükürler olsun...
hepsi farklı hepsi aynı hepsi uzak hepsi yakın bana
kilometreler engel değilmiş anlamaya, anlaşılmaya
özlem olsa da işin içinde sesini duymak bile huzur verirmiş bazılarına
uzağım belki ama gönüldeyim bilirim
gönlüme çok insan koymadım insanları sevmeyi becerebilsemde
sayıları bir elin parmağını geçiyor,
dost sayısı geçmez diyenlere inat!
ben insanları arkadaş veya tanıdık diye ayırırdım küçükken
büyüdükçe bazılarının daha özel, daha ayrı olduğunu farkettim
dost ayrı olmaz mı?
ben onlarla her yola girerim
arasınlar gözümü kırpmam, sonuna bakmam giderim
hayatta bazı şeyler sana lütuf edilmiştir
bazılarını ise sen seçersin
seçimlerimde yanıltmadı Rabbim...
gönlümdekinin gönlüne benide aldı
şu kocaman dünyada bana benzer insanları tek tek seçmem için
bir çok yoldan geçirdi beni
bakıyorumda yaşanan hiçbir şey nedensiz değil
gittiğim, yaptığım, söylediğim herşey vakti gelince yerine ulaştı
ve bana can yoldaşları olarak döndü
şimdi Türkiye'nin dört bir yanına dağılmış olsalarda
hepimiz için farklı bir yol çizsede hayat
onca yolun bir olmasının aslında hiçte zor olmadığını gördüm
ne mutlu bana :)
***
bugün özel bir gün aslında,
bu dost muhabbeti bundan icaptır...
dostumun, canımın bugün doğum günü
her ne kadar gene unutkanlığıma gelse de...
o biliyor ki; benim için çok özel ;)
hayatta bazı insanları seversiniz...
güzelliğini seversiniz,
konuşmasını seversiniz,
dünyaya bakışını seversiniz,
olur olmadık şeylere ağlamasını seversiniz,
olmadık şeylere inat etmesini seversiniz,
sizden fikir isteyip sonunda gene kendi bildiğini yapmasını seversiniz,
ne yaparsa yapsın sizi şaşırtamamasını seversiniz,
çünkü tanırsınız, bilirsiniz o da sizdendir, sizin bir parçanızdır
insan kendinden şüphe duyar mı?
kendinden ummadık bir şey bekler mi?
işte ben buna dostluk diyorum :)
***
canım seni çok seviyorum :))
Allah sana gönlün gibi güzel ve özel bir ömür nasip etsin
birlikte geçireceğimiz seneler var önümüzde sağlıklı, huzurlu ve mutlu geçer inşallah
senle didişerek yaşalanacağız büyük ihtimal :)
iyi ki varsın, iyi ki hayatımdasın ömrümün kelebeği...
uç uçta benden hiç ayrı düşme emi?
ve kimsenin ömründen almasına izin verme, sen gönüllü vermedikten sonra...
şimdi mışıl mışıl uyu, güzel güzel rüyalar gör, mutlu mutlu uyan :))

0 yorum:

Yorum Gönder