4 Ekim 2010 Pazartesi

Günaydın İstanbul Kardeş :)

"Aşk beraberinde bir mucize yarattığı zaman gerçektir."


Hırkamı alırsın giderken 
Öyle çıkmış gelmişsin 
Eşikte uğurlar öperim seni 
Sende kalsın geriye getirme derim 
Dışarısı serindir, 
Sen üşürsün bilirim 
Yapabilir misin diye sormuştun ya hani? 
İşte şimdi söylüyorum, dinle: 
Yapabilirim. 
Ben küçük bir mucize yaratabilirim!


Günaydın İstanbul Kardeş - 1999


ATV film kuşağı nasıl unutulur; 
Yolculuk, Muhallebicinin Oğlu, Çilekli Pasta ve şu an ismini hatırlayamadığım bir çok sinema tadında, insanın içine işleyen film...
Gece yarılarını sırf bu filmleri izlemek uğruna az beklemedim. 
Bunun yanında tabi final zamanı elimde mikrobiyoloji notlarıyla yolculuk filmini izleyip sabah gözler şiş vaziyette sınava girdiğimi de unutamam.
Öyküleri naif işlenmiş filmlerdi hepsi; dostluğu, insanlığı, aşkı, ölümü sorgulatmıştır bana zamanında ve izledikçe her seferinde...
Günaydın İstanbul Kardeş bir gülümse suratımda :) 
Gerçekten sıcacık bir film, insana hala umut var dedirtecek cinsten...
Çağan Irmak'ın ilk yönetmenlik çalışması olduğunu da es geçmemek gerek sanırım.
İzlenmeli, izlenmeli mutlaka ;))

1 yorum:

raskolnickov dedi ki...

Bu filmi gerçekten çok seviyorum.

Yorum Gönder