26 Ağustos 2011 Cuma

Yine Biraz Polyanna :)

Ramazan biterken arkadaşlarla güzel bir iftar yaptık
(buraya beni bağlayan insanlar olduğunu daha iyi görüyorum bu anlarda)
çok eğlendik, güldük ve biraz aşırıya kaçarak yedik sanırım :)
türk kahvesi ardında tabuda 
bizim evin içinde şekilden şekile girmemize sebep oldu :))
ben evimde birilerini ağırlamayı seviyorum ya
helede bunlar bendense zaten :)
hayatta en çok şükür ettiğim şeydir 
ve sanırım ender şanslı olduğum konulardan biri
her zaman etrafımda doğru insanlar olması
ve o ayrımı yapabilmem
zordur insanın birilerini kendinden sayması, benimsemesi
derler ya sayılı dostu olur insanın
benim artık 2 elin parmağını geçiyor sanırım :)
tabiki hepsi farklı yeri gelip paylaştıklarında
ama hepsi özel ve aslında hepsi bir
benim dünya üzerinde birbirine benzer insanları etrafıma çekme gibi bir özelliğim var sanırım ;)
seviyorum bu insanları ya, onlarla birlikte olmayı
ve hatta onlar olduğu için bu hayatı
çok iyimserim bugün elimde değil :)))

0 yorum:

Yorum Gönder