7 Ağustos 2011 Pazar

Tamam Yookkk :)

bu sıra herkesin ilgi odağıyım
ya da herkes kafayı bana takmış :)
beni analiz etmeye ve fikirlerimi değiştirmeye çalışıyorlar
evet olaylardan, yaşananlardan kendime sonuçlar çıkarıyorum
ve bunlar benim budur dediğim kural gibi bir şey
doğru diyorlar 
insanlar farklı farklı ve kesin değerlendirmeler yapmak yanlış
ama ben genelde durumlar için bu değerlendirmeleri yapıyorum
tamam bazen insanlar içinde...
ama hayat bize kullanım kılavuzuyla birlikte verilmedi
tecrübelerle kendimize bir yön belirlemeye çalışıyoruz
belki ben kesin çizgiler çizdim için dönüş yapamıyorum
ya da bir yol belliyken diğerine geçmek gereksiz bir risk gibi geliyor
tamam esnek olmalıyım birazcık
net tavırlar kimi zaman yanlış olabiliyor
ya da farkında olmadan bir şeyleri atlamama neden olabiliyor
ama bu yaşa kadarda böyle gelmiş
değiştirmek biraz zor
hak veriyorum ama yapmaya gelince
o anı atlıyorum galiba
bir dahakine diyorum
sonrakine, yok ondan sonra...
tamam tamam :)
bundan sonra hayatı şekillendirmeye çalışmak yok
insanlar için kesin hükümler vermek yok
önemsiz şeylere takılmak yok
sert davranmak, gereksiz agresiflik yapmak yok
tabi elimden geldiğince ;)

0 yorum:

Yorum Gönder