20 Temmuz 2012 Cuma

Veto :)

bugün arkadaştan veto yedim
nerde büyümüşüm ben
masal dünyasında yaşıyormuşum
bu kafayı depiştirmem lazımmış millet gömlek değiştirirken
ben sonunu düşünerek korkarak boşa zaman harcıyomuşum
niye yapıyomuşum
sonunda üzülüp gececeğim bir durum varsa
neden korkuyomuşum
saçmalıyomuşum
kısaca; değiştir o kafayı öyle gel!!
***
işin kötü tarafı ben zaten farkındayım
ama değişmeye çalışıyom hatta bence gelişme var
ama birazcık yavaş
adım atmak gibi değilde kendi etrafında dönmek gibi
öyle yerlerden vurdu ki bunu kendim itiraf etmek zorunda kaldım
hakkaten ilerleme yok sadece başka açıdan bakabilmişim bu kadar zamanda
sanırım ben beceremicem bu olayı ya
bu kafayla zor daha iyi anladım
ama anlamak bir işe yaramıyor işte
adım atacak cesaret olmalı insanda
saçma sapan şeylere cesaret edip ahkam kesmeyi biliyom da
bu konuda beceremiyorum nedense
neden neden hadi açıkla bakalım :)
sorularla köşeye sıkışmak çok gıcık bir şeymiş ya :))
bakalım bu ayı nasıl bitireceğiz ilerlememi benden merak ediyorum
bekle ve gör ;)

1 yorum:

Fizana Mektuplar dedi ki...

söyle söyleyeyim insanların kafasında belli kalıplar var belli zaman aralıklarında yapılması gerekenler. oysa bizim gibi baş kaldıranlar bu kalıpları tamamen rededen iskankarlar gibi algılanıyor.onlara göre o kalıpların dışına çıkmak mümkün değil ufakta olsa çıkanı bir kıskanma var nitekim onların yapmaya cesaret edemediklerini yapmaya çalışmak bu ya da tamamen saçmalıyorum ..

Yorum Gönder