18 Temmuz 2012 Çarşamba

Değer ?

Mükemmel biri değilim,
ama beni beklemen gerekirdi,
buna değerdim.

The Expendables


bir söz insana bu kadar ağır gelir mi?
ben değerli, özel  olduğunu düşündüğüm için
bir adamı yıllarca bekleyeyim
o kim bilir nerde ne yapıyor?
beklenenin de benim gibi safsaf beklediğini hiç sanmıyorum ne yazık ki
hatta yaş itibariyle evlenmiş bile olabilir
umutsuz olmak istemiyorum
ama saçmaladığımı düşünüyorum çoğu zaman
hatta yüzüme vuran dostlarımda var sağolsunlar :)
öyle ki bir hayale hep aşıkmışım da 
her an karşıma canlı kanlı çıkacakmış gibi
sanırım ben ergenlikten cıkamadım daha :S
***
millet daldan dala konarken denemeye korktum ben
sırf senin her an gelebilme ihtimaline karşı 
geldiğinde olmam gereken yerde olayım diye
sanki evimizde sefere çıkan eşimi bekliyormuşum gibi
evet yıllar öncesine ait biriyim ben
yanlış zamanda yanlış insanların arasında bekliyorum seni
şunu anlatabildiğim insan sayısı o kadar az ki
ve her zaman tuhaf olan benim...
sırf bu yüzden beklemekten vazgeçip akışına bıraktım hayatı, seni
ama günün birinde bir söz yine sorgulatıyor insana değerini...

0 yorum:

Yorum Gönder