4 Temmuz 2012 Çarşamba

Onca Kararsızlığa Rağmen Beklemek

Allah'ım bu mübarek günde kararsızlıklarımdan kurtulmayı nasip eyle Yarabbim :)
yoksa ben bu kararsızlıkla ne bişi alabilirim, ne birini sevebilirim...
ne olacak bu kararsızlığım bilemiyorum :S
etkileniyorum söylenenlerden, yapılanlardan
normalde bir karar verilir biter
ama bazen hatta genelde bir şeye her açıdan bakabiliyorum
empati derler!
fazlası zarar kesinlikle!!
fazla düşünmemeli insan
o güzel beynini yormamalı gereksiz şeyler için
yap gitsin diyorlar ya bir cesaret yapmalı belki de
ama ben başaramıyorum işte ya
öyle yaparsam böyle olur, yok o alınır bu kırılır, şu yanlış anlar
onu alsam yok bunu mu alsam, ya daha iyisini bulursam, rengi de farklı mı olsa
birini sevsem ya göründüğü gibi değilse, yalan mı söylüyor acaba, gerçek mi bu yoksa değil mi
yıllar geçti ama ben hep aynı kaldım
ya hemecik oldu düşünmeme bile gerek kaldı görür görmez budur dedim bitti
ya da sürümcemede elimden uçup gitti aklımda kaldı
iyi mi oldu kötü mü oldu bilemiyorum
yaptığımız seçimler hayatımızdır ya
yapmadıklarımızda buna dahil
gidilmeyen yol, tutulmayan el, giyilmeyen elbise,...
fark yaratırdı belki
ama olmaması da yarattı
mutlu muyum? evet
huzurlu muyum? evet
sevdiklerim var mı? evet
sevenlerim var mı? evet
kafam estiğinde kaçabileceğim insanlar var mı? evet
özgür müyüm? evet
ama bazen kalpte çarpsa biriyle aynı anda fena mı olur? hayır :)
evet sanırım bu kez hakkaten tek bir şey kaldı
bir sen kaldın içimde
yansıtamadığım, ortada olmayan, bunca yıl beklenen
yolunu kaybettiğini düşünmeye başlayalı baya oluyor açıkcası
buna istinaden bende umudumu azalttım senden yana
ve isteğimi azalttım sevdadan yana, evlilikten yana
hırçınlaştım hatta bu konuda
sanki beklenen o kadar belirli bir kişiymiş gibi
her söylenene, gösterilene öfkeliydim
şimdi sallamıyorum açıkcası
alttaki düşünce aynı değişen bir şey yok
insanlar geliyor, geçiyor
ama bekleneni var bu kızın ya kusura bakmayın
kendisi bile bilmese de kim olduğunu
saçma da olsa beklemesi onca kararsızlıkla beraber
budur diyene kadar bir gün beklemeye devam
artık yaş 30 mu olur 40 mı bilemicem :))


Not: Kandiliniz mübarek olsun bu arada
Allah herkesin hayatındaki eksikleri tamamlar bir gün fark ettirmeden
umutsuzluğa kapılmamak lazım her zaman şükrederek yaşanılan tüm olumsuzluklara inat
dipsiz bir kuyudan mucize diyebileceğim bir şeyin gerçekleşmesiyle çıktım şükürler olsun
şimdi ne istesem lüks gibi
ama insanoğlunun isteği hiç biter mi
ne diyeyim o zaman herkesin hayırlı olan tüm dilekleri gerçek olsun inşallah
amin :)

0 yorum:

Yorum Gönder