3 Nisan 2012 Salı

Yalan Olsun Nolur :(

ya nasıl bir dünya bu ya
ben mi cok körüm gözümün önündekini fark edemiyorum
insanlar mı cok farklı yüzlere sahip
kime ne denileceğini şaşırabilir mi insan
hem de sevdikleri arasındayken
arkadan hiç umulmayanı, beklenmeyeni yaptığını görmek, duymak, farketmek
hem de kendi adına
ya adam kendini alamıyor "nasıl yapar? neden yapar?"
ya diğeri nasıl bir insansın sen ya
kaç yüzün var? ne beklentin var? nasıl bir oyun bu?
sadece hislerle ya da eğlenmek için sınır ne kadar zorlanabilir
ya da ilgi için her limana sığınılır mı?
yapma ya nolur
yalan olmalı yalan
herkes olabilir de sen yapma nolur
bugün canım dedime yarın ne diyeceğimi bilemiyorum ya
insan kendi hayatıyla böyle oynar mı?
değer mi?
içimden ağlamak, bağırmak, salak mısın napıyosun demek geliyor?
kaybeder miyim peki?
kendine yaptıkları için uyaramamak,
uyarsan yanlış anlaşılmak veya gerçekler yüzünden gözden cıkarılmak
inanamıyorum herşey olabilir
napcam ben ya seviyorum seni nolur yalan olsun
varsa da bitsin gitsin yok olsun
oooffffff :(
defol ya nerden girdin hayatımıza :'(
***
bunları normalleştirenlerin.................................
***
içime yumru gibi oturdu bir şey
belki senin için o kadar da önemli değil olabilen şeyler bunlar
ama hayat asla affetmez yanlışı
ve doğrular da yanlışları götürmüyor malesef
insan hayatta herkesi kandırır
ama bir kendini kandıramaz
yapıldığında gururuna yediremeyeceği şeyleri
gün gelir kendide yaşar elbet
hayat herkese esit davranır er ya da geç
nolur farket
mutlu ol istiyorum
ama böyle mi olacak bu
bu işte bir yanlış var
***
insanları yargılamak istemesemde
kahretsin bazı şeyleri sevdiklerim yapmamalı
saygı duyduklarım yapmamalı
işte bu anlarda kimi suçlayacağını bilmiyor insan
onun hayatı deyip kabullenemiyorum ben
o önemli benim için basitleşmemeli, ucuzlaşmamalı
değerini kaybetmemeli
su sıra zaten hayatımdaki insanların sıralamasının değiştiğini görüyorum
kimi cıkıyor yavaş sessizce, kimi de gürültülü bir şekilde giriyor
kimi istemeden zorla kimi isteyerek sevilerek
işte bu arada derede
senin hayatında neler oldu be güselim
neleri kacırdık, yanlız mı kaldın, ne eksik, neyi tamamlamaya çalışıyorsun
bizim göremediğimiz neyi gördün, bilmediğimiz neyi biliyorsun
soramıcam sana bunları kahretsin
ama beceremicemde tam anlamıyla saklamayı
susup onaylamak istemiyorum
napacağımı da tam bilemiyorum
kahretsin kelimesi ilk defa bu kadar anlamlı
elin kolu bağlı yarın napcamı düşünmek ve bilmek
hiç bir şey....
***
seviyorum seni nolur gitme başka limanlara, sapma yanlış yollara
ben vazgeçmek istemiyorum
farket nolur gerçeği
uyan nolur :(

0 yorum:

Yorum Gönder