16 Nisan 2012 Pazartesi

Teselli

bugün arkadaşın isteği üzerine kıramayıp falcıya gittik
hatta falcı bizi çağırdı demek daha doğru aslında 
her köşede fal kafelerin tanıtımına maruz kaldık
neyse ben kahve içerim falda baktırırım ama tanıdıklarıma sırf moral olsun diye
onlar güsel bir şeyler söylerler bende mutlu olur unuturum 
para olayı farklılaştırıyor sonuçta inanmak günah
arkadaş verdi parasını ordan biraz yırtarım heralde
***
medyummuş bizimki kahve, tarot, yıldızname ne ararsan var
hatta kampanyalı falanmış
kahvemizi içtik sıramızı bekledik
benimki girdi önce ben öylesine gelmiştim nasılsa
sıra bana geldi yorum yapmayım sen gir dedi
medyum sordu ben cevap verdim
ama o kadar ifadesiz ve hissiz uğraşsam olamazdım
bakıyorum öylesine
sonra medyum beni analiz etti
beni bana anlattı desek daha doğru ama etkileyiciydi
hatta devam ederse ağlar mıyım acaba diye düşündüm bir an
kayda geçsin yazıyorum
"sular durgun sen bulanıklaştırıyorsun fazla düşünüyorsun"
"iyiliklerinin karşılığında üzülmüşsün ama yine de vazgeçemiyorsun iyilik yapmaktan"
"mutluluk kaşık kaşık değil kaselerle bol bol gelecek"
"5 vakit ama yıl değil 5 lere dikkat et çok güzel seyler olacak"
"2013 te evlilik ve çocuk görüyorum"
"iki kızın olacak"
"k ve u harfleri avr isminde ya da soyadında"
"uçaklar var, beraber seyahat edeceksiniz"
"o şehirden ayrılacaksın" (en güseli buydu)
"3 talibin var uzaktan doktor, mühendis ve acenta sahibi"
"ailende ardarda aydınlanma var"
"kalbin ve mantığın bir olacak"
...
bir sürü şey söyledi aklımda kalanlar bunlar 
yarın unuturum kesin
unutmamak için yazdım
2013 e umut beslemek adına, güsel şeyler olacakmış
ee o zaman döner hatırlarız bunları
ne diyeyim güven veren bir tipti bizim medyum
beni rahatlattı
psikolog gibi ama o anlatıyor
bu daha iyi ben sıkıldım kendimi anlatmaktan ve anlatamamaktan
biri bana uzun zamandır ilk kez
bir şey sormadan cevap verdi
güsel bir teselliydi şu halime
teşekkürler...



0 yorum:

Yorum Gönder