15 Nisan 2012 Pazar

...beri

bir şey söylerken gözlerimi kaçırıyorum; yalanları gözlerden yakaladığımı farkettiğimden beri
şarkıları dinlemek istemiyorum; yüklenen anlamları anladığımdan beri
aşk şarkılarına öfke duyuyorum; aşklar yasallığını yitirip ayağa düştüğünden beri
arkadaşlıklardan şüphe duyuyorum; insanlar güvenimi sarstığından beri
sevdiklerime kızıyorum; beni arada bıraktıklarını anladığımdan beri
insanlara güvenemiyorum; söyledikleri sözler çeliştiğinden beri
insanlara öfke duyuyorum; oyunlar oynadıklarını anladığımdan beri
kendime kızıyorum; yanında olana her zaman daha cok şey söylendiğini farkettiğimden beri
kendime kızıyorum; insanları fazla düşündüğümü, önemsediğimi farkettiğimden beri
kendime kızıyorum; ben ne yaparsam yapayım insanların yine istediklerini gizli saklıda olsa yapacaklarını anladığımdan beri
kendimi suçluyorum; gözümün önündekilerini göremediğimi anladığımdan beri
kendimi suçluyorum; bazı şeyleri söyleyemediğim ve söyleyemeyeceğimi anladığımdan beri
kendimi suçlıyorum; sevdiklerimin yeterince yanında olamadığımı farkettiğimden beri
kendimi suçluyorum; sevdiklerimin hatalarını kabullenemediğimi anladığımdan beri
kendimi suçluyorum; insanların hayatına ne kadar sevsemde müdahale edemeyeceğimi anladığımdan beri
kendimi suçluyorum; iyi niyetimin insanların gözünde saflık, salaklık olarak nitelendirildiğini anladığımdan beri
kendimi suçluyorum; canım dediklerimle stratejik bir oyuna girdiğimizden beri
kendimi suçluyorum; insanları kendim gibi sanmayı bir türlü bırakamadığımdan beri
kendimi suçluyorum; çekip gidemeyeceğimi anladığımdan beri
kendimi suçluyorum; kim bana ne yaparsa yapsın silemeyeceğimi anladığımdan beri
...

0 yorum:

Yorum Gönder