5 Kasım 2012 Pazartesi

Leyla ile Mecnun

Senden sonra çok değiştim ben Leyla.
O kadar değiştim ki herhalde tanıyamazsın beni görsen.
Beni seven herkesi kırıyorum, dinlemiyorum, umursamıyorum söylediklerini.
Bomboş yaşıyorum ne söylediğimin farkındayım ne insanların ne sevdiklerimin.
Niye böyle biliyor musun?
Çünkü sen hep kafamın içindesin.
Leyla senin fikrin kafamın içinde bir hayalet gibi ve ben o hayaletle uyuyorum her gece.
Ne olur artık izin ver bana.
Ne olur yaşamama izin ver.
Tekrar birilerini sevmeme izin ver.
Ölemem ben.Öldürüremem kendimi Leyla.
Babamı yalnız bırakamam.Yanına gelemem Leyla.
Çok uğraştım seni getirebilmek için ama yapamadım.
Biraz mutlu olmak istiyorum sadece o kadar.
Sen yanımda ol yine kal ama ne olur bana izin ver.
Üçümüz birden sevinemez miyiz?


Leyla ile Mecnun

1 yorum:

Fizana Mektuplar dedi ki...

71 bölüm içinde unutamadığım en duygusal sahnelerden biri. Onlar inanılmazı başarıyorlar ben buna inanıyorum.

Yorum Gönder