3 Ağustos 2012 Cuma

Zamanla Anlaşma

büyüyoruz ne kadar inat etsekte zamana
belki yüzümüze, huyumuza, suyumuza yansımasa da
yılların son iki hanesi sürekli değişiyor
bizimde 2 haneli yaşımıza her sene + 1
büyümeyi sevmiyorum
her sene ayrı bir sorumluluk ayrı bir yüzleşme
inadıma inat zaman
ben kaçtıkça al sana bir de bununla uğraş bakalım der gibi
ama haksızlıkta etmemekte lazım
çok güzel zamanlarım oldu olacak eminim
geriye bakınca hep güzel şeyler hatırlıyorum
her an bir gülümseme suratımda ve bir özlem kalbimde
gülmekte hiç zorlanmayan biri olarak
hayata çok gülmüşlüğüm var
günü geldi acısına bile gülüp geçtim
işte bu en önemli büyüme belirtisi!!
acıya da gülünebiliyormuş zamanla
o kadar gözyaşının boşa akıtıldığını da anlıyor insan zamanla
zaman kesinlikle çok iyi bir öğretici
yeri geliyor severek, yeri geliyor süründürerek...
***
zaman elimden çocukluğu saflığımı alır bir gün
ben de diğerleri gibi olurum diye korkuyorum aslında
ne kadar bazılarına benzemek istesem de bazen
bu halimi seviyorum
kendi yarattığım dünyamda yaşamak güzel
gerçeği hayallerle süslemek mutlu olma sebebi
işte bunları alma benden zaman
hadi son haneye bir ekleyelim seninle
ama bana dokunma
anlaşabilir miyiz acaba?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

vay be dedim okuyunca.
ancak böyle anlatılırdı. :)

Yorum Gönder