7 Ağustos 2012 Salı

Aşk Neymiş? Ne Değilmiş?

eksik olanı bulduk sonunda
bizde inanmak eksikmiş
bu yüzden zormuş meğer aşka inanmak,
O'na inanmak,
bir gün geleceğine inanmak,
herşeyin pembe olacağına inanmak...
komik geliyor acı bir şekilde
bunca yılın beklenmişliğine karşılık hiç gelmeyen bir adam
şimdi gelde onun varlığına inan
aslında suç onda değil
bizi onun varlığına, aşkın gerçekliğine inandıran filmlerde, şarkılarda, masallarda...
hep diyorum ya aşk masallarda kalmış diye yalan diyen beri gelsin
kim gördü aşkı? kim yaşadı?
tutkudan, hoşlanmadan, etkilenmeden ya da benzeri geçici şeylerden bahsetmiyorum
kim imkansızlığına doğru deli gibi koştu? hiçbir şey beklemeden, düşünmeden...
kim birine aşık olduğunu gösterdi? hesapsız, kitapsız...
kim geceleri sadece birini düşünmeden edemiyor? düşüneceği milyonlarca şey varken...
kimin hakkaten canı yandı? ölüp ölüp dirilircesine...
kimin kapanmayan yarası var? her an kanayan...
aşkın bazı belirtileri olmalı bence
sıradan olmamalı!
yoksa tüm dünya aşıkta bir aşk özürlü ben miyim?
bir insanın iki günde bitemez aşkı!
aşk bu ya boru mu?
o dediğin aşk değil işte canım benim
insan aşık olduğu adamla arkadaş olamaz!
kim dayanabilir başka birine aşkını gelip anlatmasına?
yerin dibinde olmak istersin o sözleri duyacağına
yok canım o da aşk değilmiş zaten
elektrik olayına hiç girmeyelim isterseniz
benim şartaller o konuda hep atık...
herkes o kadar çok aşktan bahsediyor ki
o kadar çok kullanılan sıradan bir kelime ki
anlamını korumasını geçtim kirlendiğini düşünüyorum
aşk artık masum değil malesef
geçici heveslere kurban edildi!!
bize de yasını tutmak kaldı sanırım
bir zamanlar aşk vardı
ama biz yoktuk...

0 yorum:

Yorum Gönder