25 Ekim 2011 Salı

Yakarış & Dua

kendime yasaklar koysam
kaçsam, saklansam
yalanlar söylesem
ne değişir ki
o kadar uzaklık, kaçış çabaları
hiç bir işe yaramıyor
tam herşey güzel dediğim
düşünmediğim, umut etmediğim
istemediğime kendimi bile inandırdığım anda
yine bir şey oluyor
gözümün içine soka soka
hayat bana direniyor
ben kaçtıkça kovalıyor
ben unuttukça hatırlatıyor
nasıl bir işkence bu
olmayacak şeyler için umut beslemekten yoruldum
yanlış hayaller kurmaktan sıkıldım
kendime eziyet etmek istemiyorum artık
olacak olan olsun
olmayacaksa nolur Allah ım bırak
hayat bana rağmen değil benimle aksın
varsın yağmurlar hiç yağmasın
varsın bir damla hiç birleşmesin başka biriyle
varsın biri de yalnız tamamlasın ömrünü
bu sitem değil Yarabbim nolur affet
ama ben hayal kurmak istemiyorum artık
olmayacak bir şeyi hayal etmek istemiyorum
bu da günah değil mi sonuçta
hakkımda hayırlısını bilemem
doğruları bilemem
zamanı tahmin edemem
ama Sen bilirsin Yarabbim
Sen herşeyi bilirsin
hakkımda hayırlısını da bilirsin
ama nolur bana bir yol göster
artık yanlış yapmak istemiyorum
beklemek istemiyorum
zamanı değilse de aklımdan
sil önüme çıkarma nolur
nolur Yarabbim beni hayırlısına yönelt
acımsa da isyanım affet
sabır ver
senden başka kimden ne istenir ki
nolur beni de geri çevirme Yarabbim...

0 yorum:

Yorum Gönder