17 Ekim 2011 Pazartesi

Olduğum gibi kim görebilir beni

Olduğum gibi kim görebilir beni
Ne rengim var benim, ne nişanım
Benim de bildiğim sırlar var diyeceksin ama
Hem o sırlarım ben, hem de o sırları saklayanım

Bu gönül ne vakit durulacak bilmem
Ama şu anda hiç kımıldamadan duran da benim
Yürüyüp giden de ben
Ben bir denizim, kendi varlığı içinde taşan
Uçsuz bucaksız, alabildiğine geniş, kıyısız, hür bir deniz
...

Mevlana ?

bazı şiirler, bazı sözler var internetten okuduğum
kimin söylediği, yazdığını merak eder bakarım her zaman
ama altında yazan isim genellikle yanlıştır
hatta bildiğim şair ve yazarlara ait olupolmadığını ayırt edebiliyorum artık
ama inatla farklı isimler yazıyorlar altına
bu şiirden de emin değilim
çünkü devamındaki bazı kelimeleri Mevlana'nın kullandığını hiç sanmıyorum
hiç bir Mevlana kelamında "amma yaptın" der mi ? :S

0 yorum:

Yorum Gönder