10 Kasım 2010 Çarşamba

İnsan Yanlız Yaşayınca...

herşeyi erteliyor genelde, bugün değil yarın aman yok boşver ertesi gün...
tembelleşiyor, boşver dağınık kalsın ya da aman ne hazırlıcam bu saatte yemek mi yenir?
unutkanlaşıyor, en son kime çay demlemiştim ya çayda küflenirmiymiş?
dağıtıyor, kim gelecek ki zaten kafana göre takıl?
ne yaptığını bilemiyor, televizyon açık bilgisayar açık radyo açık...
planlar yapıyor, alınacakların listesi ne eksikti evde? maaşı çek kredi kartına yatır!
müsrifleşiyor istemsizde olsa, aman parayı kazanmıyor muyuz harcamayıp napcaz ki? ya da aa ben geçende yine mi peynir almışım, evde domateste varmıştı tüh, ekmek stoğu yapcam yakında...
şaşırıyor, bir kişiden bu kadar çöp nasıl çıkar? her hafta buzdolabı mı boşaltılır?
kontrollü olmaya çalışıyor, faturalar yatmış mı? kapıları kilitlemiş miydim? anahtar yanımda mı?
tedirgin oluyor, ya yine mi böcek neredeydi bu böcek ilacı? bu yıldırımlar kesin çatıya düşüyor nasıl bir ses Yarabbim!
hep birileri gelsin istiyor, kıslar hadi gelin size kek yapim :), ya ne zaman gelceksiniz bana :(
sürekli birilerini özlüyor, o uzak, o da uzak, öteki de, diğeri de :((
ömrü yollarda geçiyor, hafta sonları niye var ki arkadaşlarla özlem gidermeli ;)
sürekli düşünüyor, onu ne yapsam, buna ne desem, şunu nasıl halletsem?
sessizliğe alışıyor ama gürültüyü de özlüyor, oh sessiz sedasız evim ama şimdi benimkiler olsa burda hepsi bir ağızdan konuşsa gülme krizleriyle ağlama terapileri birbirine karışşa :( nasıl bir yer burası ne bu kimse yaşamıyor mu bu apartmanda bi tıkırtı bile yok :S
biriktiriyor, söylemesi gerekenleri herkese söyleyemeyince telefonlarda anlatılamayınca herşey...
sıkıntısını atacak bir şeyler arıyor, odanın şeklini mi değiştirsem koltuk şuraya televizyon buraya böyle iyi gibi yok yok şöyle daha iyi olacak sanki
yapamadıklarına bahaneler türetiyor, yanımda biri olsa çalışırım aslında, yemekte yaparım, romanlarımı da bitiririm
herşeyden uzaklaşıyor, nerde o dizikolik ben şimdilerde ya televizyon hiç açılmıyor ya da kendi kendine çalışıyor işte...
daha umursamaz yaşıyor, kim ne derse desin aman bana kim bir şey diyebilir ki
sahipleniyor,ev benim nasıl istersen herşey öyle olacak!
sinirleniyor, eşyalarımın yerini değiştirme anne burası benim evim yaaa...
özgürlüğe açılıyor müdahalelere sonuna kadar kapalı, karışmayın bana bu benim hayatım, istemiyorum yapmayacağım, hadiii ben gidiyorum görüşürüz ;)
moraline göre evi de renk değiştiriyor sanki, haftasonu radyomuzu açalım güzel bir keyif kahvaltısı gibi var mı :) şarkılar söyleyerek temizliğimizi de yaptık mı oh mis gibi evim :))
zaman öldürüyor, bu internet nasıl bir şey ya hiçbir şeyde yapmadım gene saat 3 olmuş :S


0 yorum:

Yorum Gönder