21 Mart 2012 Çarşamba

Kardeş :)

kardeşimle ilişkimiz hiç güllük gülistanlık olmadı
sıksık tartışır birbirimize girer
ama sonrasında da deli gibi eğlenir hoplar zıplardık (ki hala öyle :))
zamanla daha çok konuşmaya başladık
birbirini seven ama yanyana durması zor farklı iki kişiliğiz biz
bugün ki tabirimle
iki farklı kutup ama bir dünyayız :)
bütünüz yani ayrılmak düşünülemez! söz konusu dahi olamaz!
bir kutuba düşen her gök taşı diğerini de yaralar
güneşi biri görse diğeri de aydınlanır
işte öyle bir şey :)
seviyorum ben kardeşcağzımı ya 
canım o benim, can o...
kimi zaman anlamasa da 
çoğu zaman beni kızdırıp deli etse de
kıyamadığım... 
o kendini sürekli dostlarımla kıyaslasa da
hayatımda ilk sırada olan miniğim benim :)
***
evet evet sevgi pıtırcığıyım bugün
21 mart, nevruz, bahar...
güneş gül yüzünü gösterdi ya, sevdiklerim yanımda ya
mutluyum, huzurluyum 
ve herkesi, herşeyi sevebilirim bugün :)

0 yorum:

Yorum Gönder