5 Temmuz 2011 Salı

Kararsız

durgun biriymişim ben, uçarı, karşılanamayacak isteklerim yokmuş
sahi ne istiyorum ki ben? beennn bilemiyorum...
önümde birçok yol var seçemiyorum
gitmek istiyorum ama gidemiyorum da
garip bir şekilde kaderimin şekillenmesini bekliyorum
hı beklemek, kabullenmek...
çabaladığım şeyler var kendi adıma 
ama bir yol seçmek gerçekten çok zor
hele bir de yanınızda birinin daha sorumluluğunu aldıysanız
ya da derdini dert edindiyseniz
işin içinden çıkmak daha da zorlaşıyor
biliyorum sürekli soruyorum kendi kendime 
ama napıcam ben? 
düşünmek o kadar yoruyor ki bazen
kaçmak istiyorsunuz herşeyden ve herkesten
öyle bir dünyada olmak istiyorsunuz ki
sadece ben olayım yapayalnız insanlardan uzak
sorumluluktan uzak, dertten uzak
huzur olsun sadece huzur
biliyorum mümkün değil ama 
hayal etmek bile rahatlıyor arada
zaten bu dünyada insanı ayakta tutanda hayaller ve umutlar değil mi?


0 yorum:

Yorum Gönder