12 Temmuz 2011 Salı

Direniyorum, Direniyoruz...

Allah'ım kim bir bilim kurgu romanını ağlayarak okur ki?
sinirlerim artık tamamen altüst
kendimiya çok hırçın, asabi ve tartışma çıkarmaya hazır bekliyor buluyorum
ya da ne söylendiğini anlamayan, duymayan, boş boş bi yere odaklanmış
yorgun ve halsizim
yaşanılan şeyler uzakta olsam bile beni acayip geriyor
aklım onlarda, konuşsam bir dert, konuşmasan ayrı
hele de şu sürümcemeler yok mu öldürüyor beni
kısa zamanda olsa bitse artık psikoloji diye bir şey kalmadı
bu kafayla tatile gitsemde bir hayrını göremeyeceğim
Allah'ım nolur hayırlısıyla şu iş tez zamanda bitsin
herkes huzurlu, mutlu olsun nolur...
***
dalgın ve söylenenleri bile çarpıtarak anlayan bir durumdayken
beni gittiğim mekanlarda, açtığım televizyon radyoda, dolmuşta bulan
ve aynı zamanda arkadaşımın bana armağan ettiği şarkı olan
kısaca bu günlerde beni her yerde bulan bir şarkı direniyorum
belki de hepimizi
bu yüzden sadece bana değil herkese gelsin
direniyoruz be dünya elimizden geldiğimce...

0 yorum:

Yorum Gönder