8 Mayıs 2011 Pazar

Ne yapayım ben şimdi?

bo-ğu-lu-yor-um
elimden gelen bir şey yok
ne kadar zorlasanızda müdahale etmek istemiyorum, edemiyorum da
insan kendinden başkasını duymadıkça
o'na ne desen boş
ne yapayım?
üzülüyorum evet!
ama kim haklı karar veremiyorum
bana da düşmez zaten
evet hatalar engellenmeli
de onu yapacak ben miyim?
neden hep herşey bana kalıyor?
üzülüyorum ben de, ne yapmalıyım?
ne söylesem, hangisi doğru kelime?
bilemiyorum, yapamıyorum!
üzgünüm, kızgınım, kırgınım, çaresizim!
ama çare ben değilim ne yapayım?
düşünüyorum ama mantık ayrı, kalp ayrı diyor yine
bir yanım kıyamıyor, üzülüyor
bir yanım saçmalık diyor korkuyor
yardım etmeliyim ama nasıl of ya
naptın be güzelim?
ne diyeyim ben sana şimdi
desem duymuyorsun ki
ne yapayım ben şimdi
hadi söyle ne!?

0 yorum:

Yorum Gönder