14 Mayıs 2011 Cumartesi

Güneş'e Özlem

dışarda çok güzel bir bahar havası var
ama ben hastayım :( 
iştende kaytardım bugün
şu an iyi olmak
bu güzelim havanın tadını çıkarmak isterdim ama :(
ee boşuna dememişler: herşeyden önce sağlık olsun!
inşallah yarına toparlarım biraz 
ama ne fayda burda yaşadıkça ve kendimi yollara vurdukça iyileşemem ben
hayatım boyunca şu son bir iki yıldaki kadar 
doktora gitmedim ve ilaç kullanmadım
ben ki doktora son çare ve mecburiyet gözüyle bakan insan
ah ah ahbab olduk artık doktor ve eczacılarla :S
bugünleri de görmek varmış
neyse Allah'ım herkese sağlık versin !
***
bugün hasta da olsam 
onca zaman sonra güneşin sıcaklığını hissettim ya mutluyum :)
mutluluğumun sebebini birinin tarifiyle tanımlamak gerekirse
ben sanırım güneş enerjisiyle çalışanlardanım ;)
güneşi göreyim anlamsız bir sevinç kaplıyor içimi
kapalı ve soğuk havalarda ise durum tam tersi...
***
ah bahar! beni sen mahvettin
ama seni seviyorum işte :)
ilk mi son mu bilemediğim bir bahar geçiriyoruz
tamam belki de bunu ben istedim 
havalar soğusun artık diye az dua etmedim geçen sene 
ama sonu da böyle olmamalı dimi :(
yağmur yağmasın güneş açsın diye duaya çıkıcam yakında...
güneş açsın yarın tüm güzelliğiyle salınsın 
veeee
yarın hayatında bir değişiklik yaratmak isteyen herkesi gülümsetsin
inşallah :)

0 yorum:

Yorum Gönder