1 Ocak 2013 Salı

Supermanim :)

ne garip yanımdasın,
dokunuyorun,
öpüyorsun,
içimi ısıtıyorsun
sarılıyorum sana
kokun sinmiş baksana...
ne zaman yakın olduk bu kadar bilmiyorum
bir duvar vardı artık yok
alışıyorum sana
güne seninle başlamayı ve seninle bitirmeyi seviyorum
yanımda olduğunu, sevdiğini bilmek güsel
huzur veriyorsun dediğinde takıldığıma bakma
senin yanındaki kadar huzurlu olmadım hiçbir yerde...
birden senli oluverdi herşey
sanki hiç sensiz olmamış gibi...
sensiz düşünmek zorlaştıkça korkuyorum
böyle herşey güsel
seninle yeni bir yıla girdik
seninle her gün yeni
benim için de yenisin hem de cok yeni
ama bir o kadar da eskisin sanki varlığımdan beri
seni tanımıyorum belki tam olarak
ki sende beni
ama hani bilirsin ya birini tanımadan hislerinle
öyle biliyorum işte seni
tarifi karmaşık, duygularım karmaşık, ben karmaşık...
kokun sinmiş şaçıma
ve gün geçtikçe yakınlaşıyorsun bana
hem seviyorum hem korkuyorum
ama istiyorum da...
yanımda ol istiyorum,
ara sor istiyorum,
bil istiyorum beni
ben de seni
sev istiyorum beni
ve ben de...
gülümsemeni seviyorum,
gamzelerini seviyorum,
elimi tutmanı seviyorum,
sarılmanı seviyorum,
sıcaklığını seviyorum,
yanımda olmanı seviyorum,
beni düşünmeni seviyorum,
kıyamamanı seviyorum,
sabahları uyanmamı beklemelerini seviyorum,
seninle planlar yapmayı seviyorum,
ve sanırım ben seni seviyorum...
sen benim taytsız ve pelerinsiz biricik supermanimsin :)


0 yorum:

Yorum Gönder