18 Haziran 2012 Pazartesi

Garibim yine :)

çok şey oldu kısa zamanda
gezmelerim, eğlencelerim, ...
sevdiklerimle dolu dolu günler geçti
hepsi sanki dün gibi
o arada bende de değişiklikler oldu
geç anlamlandırdığım
her zamanki gibi :)
tartıp kabullenme sürecine giriyorum istemsiz
sonra bir bakmışım kıpırdanmalar var içimde
bahar ilk defa bu kadar göz önünde,
varlığıyla karşımda, sözleriyle yanımda birini getirdi
ama tabi ben herzamanki gibi tersledim
bu sefer gerçekten istemsizdi :(
işin bir yönü var hem iyi hem kötü
çünkü bir şekilde zaten birbirimizin hayatındaydık ve öyle devam edecek
muhtemelen aralarda karşılaşacağız bir şeyler yapacağız
ama başbaşa değil tabi
çünkü benden ters bir cevap almamak için o aramıyor, aramayacak
ve ben de onu aramadım, aramayacağım
garibim işte :S
hep istediğim gibi bir durum var ortada
ama ben o kadar hazırlıksızım ki kontrolsüzüm malesef
dolayısıyla samimiyet birden bire ince bir çizgiyle ayrılıyor
benim dilimi bağlasınlar ya
kafamda milletin flört mantığıyla çalışmıyor zaten
gelmişim kaç yaşına hala liseliler gibiyim
gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum :)


Not : Kusura bakma ben zorum biraz :/
bakalım durumlar ne gösterecek?
bilmesen de sana gelsin bu şarkı :)

Bir cesaret geliver yanıma öyle bir anda
Olur mu olur :)

0 yorum:

Yorum Gönder