12 Eylül 2011 Pazartesi

Özlem Listem !

tiyatroya gitmeyi özledim
kısları özledim
Ankara yı özledim
ders kaçışlarını gezmeleri özledim
kafeteryada oturup dedikodu yapmayı özledim
düşünmeden yaşamayı özledim
ileriye dönük ciddi planlarımın olmamasını özledim
herşeyin uzakta olduğunu düşünmeyi özledim
tam anlamıyla yaşanan baharı özledim
beraber geçirilen yaz tatillerini özledim
tren yolculuğu yapmayı özledim
saçmalayıp deli gibi gülmeyi özledim
geceleri ay, yıldız ve deniz manzarasında dertleşmeyi özledim
hadi bir şeyler yapalım demeyi
ne yapsak diye fikir bastırmaya çalışmalarımızı özledim
kaygısız günlerimi özledim
deniz kıyısında gazete okuyup müzik dinlemeyi özledim
hep bir ağızdan şarkı söylemeyi özledim
festivalleri, konserleri özledim
film izleme seanslarımızı özledim
kalk gidelim demeyi özledim
ne yapsak diye düşündüğüm boş zamanlarımı özledim
tadını çıkararak alışveriş yapmayı özledim
vaktinde bitmeyen konuşmaları özledim
ayrılamayışlarımızı özledim
(daha önceden mi konuşulacak çok şey vardı
yoksa artık konuşmaktan mı sıkıldık bilemiyorum ama..)
ne kadar geç kalsamda beni beklediğini bildiklerimi özledim
ya da kendini bana göre ayarlamayı öğrenenleri :)
bana, sana, ona gitmelerimizi özledim
ailelerimizi özledim
verdiğimiz kavgaları özledim
yaşadığımız sevinçleri özledim
beraber yeni şeyler yapma çabamızı özledim
kısacası her anını dolu dolu geçirdiğim günlerimi özledim
yaşananları özledim
eski resimlerdeki beni özledim :(




0 yorum:

Yorum Gönder