11 Şubat 2011 Cuma

...

kendimi soyutladığım, kendime açtığım,
içine yüzlerce kişi alıp bir anda boşalttığım 
bu dünyada bir başınayım
herkesle birlikte ama yalnız
herşeyi yaparken hiçbir şeysizim
anlaşılır gibi değil karmakarışığım
aklımda binlerce soru var cevaplayamadığım
ve artık sormaktan cevap aramaktan yorulduğum
erken bir pes belki benimki ama daha fazlada yıpranmaya gerek yok
zaten kafamda onca gerekli gereksiz düşünceyle leyla olmuşum
saçmalar olmuşum en olmadık zamanda
anlatamaz olmusum derdimi
bulamaz olmuşum aradığım kelimeyi
anlamadım ki bana ne oldu da
bu kadar dağıldım, yoruldum, dalgınlaştım
sanırım erken yaşlandım
bu yıl baştan ağır geldi bana
bir tatil lazım bana hatta şart
ama ne varki gidemem, kıpırdayamam bir yere
of ya zaman hızla gecsin
gecsin gecsin bitsin
arada kaçırdıklarımı da unutuyorum nasılsa
kaybettiğin hatırlamayınca bak acıtmıyorda
yolun sonunda durup
o kız gibi kelebeklere ayrılsın isterdim vücudum
bedenim düşüncelerimi tek tek ayrıştırsın ve yollasın doğaya
ben bulamadım ama belki onlar bulur saf mutluluk ve huzuru....


0 yorum:

Yorum Gönder